lördag 14 april 2012

Jag vill ha en egen trädgård!!

Så jag slipper ha damp när jag är i andras!! ;)
Igår började jag hos Therese å kratta å idag när jag va hos mamma började jag plocka pinnar, haha!! Undrar om de skulle va lika kul om jag hade en egen gård?!

Vart lite bilåkande idag, men. Har hört att de e så billigt å åka så va gör de!! ;) åkte över till mamma å lämnade Lill prinsen där, sen åkte jag till Avesta å gick på Barnloppis, Fyndade lite kläder!! Sen va jag så laddad å gå på stan, men när jag väl klev in på veromoda kände jag att jag inte alls hade nå sug i shoppingtarmen, så jag åkte å solade istället å sen vidare hem till mamma igen!! :)

Ikväll va vi å bowlade med en hel drös med folk, vet inte vilka alla var, men kul var de!! Tack snälla mamma son tog hand om barnen medans vi fick Bowla!! <3

Men nu ska jag däcka, Mille sover som en kratta så han vaknar väl snart igen... Då bäst å passa på å sova!!



Satt snällt å väntade på mamma!! <3

1 kommentar:

  1. Men Malin jag har ju sagt att du är så välkommen så , när du vill att ta dig an min trädgård. Du får plocka och kratta och elda bäst du vill. Sen när vi ( du) har kommit i fas så kan vi börja odla :) Hahaha!!!

    SvaraRadera