fredag 10 augusti 2012

Gomorgon!

Ligger å väntar på att Mille ska vakna, oftast vaknar han innan mig, men inte idag! ;)

Igår vart vi bjudna på mat hos mormor å morfar! Jättegott å alla syskon va där, mamma med en sväng innan maten!! :)
Efter de tog jag bilen å åkte ut i skogen å kollade efter svamp! Hittade inte så jättemkt, men en jäkla massa blåbär!! Mums!! Lämnade av lite hos min personliga konditor å skulle bli bjuden på paj någon dag! :))
Å svampen får flytta hem till mamma! :))
Så om nån vill ut i skogen å fajtas med mygg så e jag på!!

Va har mer hänt då? Micke har jobbat, så jag har passat på å promenerat å träffat fina vänner! <3

Ikväll blir de kräftor, smaskens!!

Ähh, bara ett livstecken, återkommer med nå spännande sen!!



Underbaringar!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar