måndag 1 augusti 2011

Heldag i simhallen!! :)

Idag kan man påstå att jag bättrat på brännan lite!! :) rätt så röd på sina ställen!! Men var helt underbart å ligga å koa från halv 12 till 17 på gräset brevid barnpoolen. Å Mille va så snäll så, en jobbarkompis vart helt förvånad!! "va snäll han är, han bara sitter där å är glad" !!! De e min kille de!
Dock inte lika glad vid nattningarna nu ett par dagar, vill verkligen inte somna... Men idag tog M honom å gick å bar honom till han somnade, så skönt att jag slapp!!
Får inte bli någon vana bara, börjar bli lite för stor för å bäras till sömns, men men.
Någon som har bra sömntips??
Har börjat fe välling på kvällen, men inte så poppis, men måste ge de ett par dagar så kanske han vänjer sig, då blir de lite lättare för M å ta kvällarna?!
Gu va jag längtar efter å få sova en hel natt!! Hmm, men de lär nog dröja..

Nä nu sover ju Mille så jag ska inte slösa sömn minuter!!

Gonatt!!


1 kommentar:

  1. Hur sover han på dagarna då??? Han kanske inte behöver sova så mycket som han gör???

    SvaraRadera