söndag 28 augusti 2011

Swishhhh...

Så var denna helg över... De går så fort!!
I lördags var jag till Västerås å käkade mat på Bellman med ett gäng från skolan i Sala!! Var riktigt trevligt, vart ca 15 st! :)
Diskuterades allt möljligt, gamla minnen, va som hänt på 10 år å om allas barn såklart!! :)
Mille var hemma med pappa hela kvällen, första gången jag var borta så länge!! Tror de vart 7 timmar! :)
Men de gick bra å han sov så gott när jag kom hem! mina hjärtan!!

Efter ett sommaruppehåll med träningen e jag på g igen, å de e så skönt!! :)

Sugen på å åka på kryssning, bara för matens skull!! :)

Mille har hittat sitt lilla krypin! :)



Å idag hjälpte han mig städa bland kataloger!! :) som skulle slängas!



1 kommentar:

  1. Ne nu växer han så det knakar tror jag! Hjälp stop!! Hinner ju inte med :( puss saknar er..

    SvaraRadera