söndag 6 november 2011

Fest!

Igår vart de arena festen med Sofia å Christian!! :) maten var ok, men sällskapet var de bästa!! <3



Älskade vän!!!
Vi åkte hem strax innan elva, Åkte förbi kyrkogården och kollade på ljusen, jättefint!!!

Mille hade somnat 19.30 å vaknade första gången 4.40. :) å somnade om direkt när han fick komma till min säng! Å sov till kvart i sju! Lilla kotten!! <3
Men jag kostade ändå på mig en sovmorgon!!

Sen åkte vi ner till solliden å fikade med mickes morfar!

Vart ingen promenad idag men 1 timmes pump vart de iaf! :)

Har äntligen skickat in "lite" bilder på framkallning... Bara ca 700 bilder, så nu lär vi skaffa fler album! :)

Nä nu ska jag krypa ner i sängen!!
Natti Natti på er!!

1 kommentar:

  1. Är så lyckligt lottad att du finns i mitt liv!

    SvaraRadera