lördag 26 november 2011

Härlig lördag!

Som sagt, har man mkt planerar på sina ensamma helger när Micke jobbar så går de fort!!

Idag åkte jag å Mille till Lillåby, å träffade mina härliga tjejjor från gymnasiet!! :) jättetrevligt!!
Å på väg hem svängde jag å minna in på en inrednings butik i Eskilstuna, Åhh, jag har nog aldrig vart in i en sån stor affär med bara inrednings pryttlar!! :) men de vart vara ett par nya gardiner!! Men man ska nog helst gå utan barn så man kan klämma å känna på allt! ;)

Han med å säg hej till Micke innan han åkte till jobbet igen, men mer var de inte..
Therese å barnen kom hit en sväng å hälsade på oxå!



Trött Mille sitter å myser med Albin!! <3

Strukit gardiner har jag oxå hunnit med, men upphängningen får vänta tills imorn! On jag hinner, morgondagen å fullplanerad även den!! ;)

Nä nu ska vi sova!! Natti Natti!!


Hängt upp en stjärna på altan, jättemysigt!!

1 kommentar: