fredag 25 november 2011

Fredag igen då...

Å mickes natthelg, spännande... Inte ett dugg!! Men men, har mkt planerat i helgen, då de går fort!
Ikväll bakade jag å Mille lusse/vanilj bullar!! Behöver jag säga att de vart goda?! :)

Tänkte även köra de berömda rycket, såhär på fredags kvällen, men lite städning å så, men jag orkar inte, ska kura ber mig med Mille å sova lite istället, så vi e pigga imorn när vi ska iväg på äventyr å träffa mina gamla vänner å barn!! :)

Han sov bara 10 min på hela dagen idag, å har vart riktigt snäll ändå, slocknade dock före 19 ikväll, så jag fick baka färdigt själv!! :)
Å föresten, han sov till 9.30 imorse!! Konstigt nog, för han somnade kring 20 igår!! Han fick väl sin sömn då helt enkelt!!

Nä, Gonatt å ha en trevlig helg!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar