fredag 30 december 2011

Gott slut

Snart nytt år! Igen?! Herre gu va fort de går!!
Kan väl påstå att 2011 vart ett lite annorlunda år! ;) men klart de underbaraste på länge! :))

Har ni nå nyårslöften då? Inte jag, bara restriktioner ( heter de så?! :) )
Och några delmål under årets gång, som förhoppningsvis belönas med ett pris! ;) kryptiskt?!

Idag kom jag på varför Mille kliade sig på hakan igår... Han fick ju sprutan mot mässling för 1 vecka sen, å idag var magen å ryggen prickig, dock helt ofarligt å smittas ej!! Men i övrigt verkar han inte lida nå!! Mammas gull!!

På fm var vi å firade mormor som fyllde år idag!! Grattis grattis, å efter de vart de en långpromenad, riktigt skönt!!

Gash va jag e less på våran bil just nu... Hämtade den från verkstan idag, inte gratis, men ännu e de 3!!!!!! Jävla varningslampor som lyser... Ingen airbag, ingen Abs eller antispin.... Behöver jag säga att jag vill byta bil???
kaboom å den finns inge mer....

Nä nu ska jag släppa tanken på å förinta bilen å kura ner mig hos Mille å snusa lite innan de blir natt, hoppas kunna sova lite bättre inatt än de 4 timmar jag fick ihop igår ..

Ha en trevlig helg å var rädda om varandra!!




1 kommentar: