fredag 16 december 2011

Mys!!

Känslan av en liten kille som kryper upp på min axel å somnar om e obeskrivlig!!
Ibland funderar jag vem som sover bäst, jag kan nästan inte somna utan honom brevid mig i sängen! ;) så jag lider faktiskt inte att han pjrejar ut mig på kanten eller ligger på min axel, enbart mysigt!!

Fyy vilken läskig vurpa han gjorde idag, klättrade på sin hokus pocus, både jag å Micke satt med, men de räckte med en sekunds frånvaro,,, Fyy va hemsk man känner sig efteråt!!

Nä, försöka sova igen kanske!
Gonatt eller godmorgon !!



1 kommentar:

  1. läste i en tidning om folk som skrev om deras beroende av just nätet på telen... vissa HUR frånvarande dem var från barnets uppväxt pga nätet i telen..dem har missat 1 a året från barnet pga telen.. så att ni kolla bort 2 sek .. vafan gör de.. Mille killen hjärtat e en strong kille å nu gick det ju bra.. ni är världens bästa föräldrar och älskar lilla grodan till max.. vet att ni skulle kapa både armar å ben för Mille... han kommer alltid komma i 1 a hand för er.. det är inte alla barn som gör det...

    SvaraRadera