söndag 11 december 2011

Snälla tomten!!

Jag vill ha en alltiallo i julklapp, helst ska den laga mat, plocka rent i köket, tvätta å städa!! Å plocka undan allt skit jag hinner med å riva fram men inte hinner plocka undan!!
Skulle va bra å ha, men men, om inte någon sån finns på lager får jag klara mig ändå!
Tack tomten!! Haha!!
Mille vaknade å knöla, lite varm igen, så nu hamnade jag i sängen igen, men han med å starta en diskmaskin, plocka lite å börja beställa lite klappar.... Fortsättning följer när jag får tid...

Har köpt en onepiece till mig själv, Blir å bjuda hit fam burman på pyamasparty sen!! Moahaha!! :)
Nä nu sover kotten igen så i med växeln så kör vi sista rycket innan kvällen... Ibland blir man ju lite trött på sig själv att man vill ha ordning å rent trots tidsbrist!!

Fullt ös tills man blir medvetslös!!!
Lite smått osamanhängande...



2 kommentarer: