torsdag 24 maj 2012

BB

Testade bodybalance i förrgår... Å nja, visst de e säkerligen va för å bli mjukare i kroppen... Men jag kommer inte prioritera å gå på den träningen!! Men kul å testa!!

Har jobbat/jobbar 2 förmiddagar nu, helt underbart väder, så de e tur man slutar redan kl 14!!
Igår vart de en promenad i solen med familjen å efter de ett riktigt grymt spinningpass!! Jag å pulsklockan kom överens för en gångs skull å de var skitkul!!! :))

Så idag blir veckan sista träning, cx å pump!! :)) men någon som e promenadsugen i helgen e de bara hojta till ! ;)

Försov mig i morse, stängde av kl när den ringde, men vaknade så jag kom till jobbet innan 6 iaf!! Med kudden kvar i ansiktet så där fint ni vet!! :)) tur jag förbereder frukost å allt kvällen innan!!

Nä nu ska jag jobba lite!! ;)
Föresten igår klippte jag Mille igen, hoppas de vart bra!! Visar sig när han vaknar idag med torrt hår!! ;))


1 kommentar:

  1. SV: Tack snälla du! :)

    Till en portion som jag gör till frukost så har jag 1 dl keso, 1 dl lättkvarg/lättkesella & 1 krm äkta vanilj! :) Jag låter det stå i kylen under natten så att vaniljen får "gotta till sig" , haha :D

    Om jag har det till mellis så gör jag en något mindre portion.

    Jag toppar oftast med blåbär, hallon och lite olika frön och nötter, men det funkar med vad som helst :D

    SvaraRadera