onsdag 30 maj 2012

Over and out!!

1 månad, 30 dagar har gått på utmaningen!! och jag känner mig nöjd ned min prestation! Några snedsteg, fallit i några gropar... Inte tränat den där timmen varje dag... Men trots detta nöjd!! :)
Imorn bitti ska de mätas och vägas!! Spännande!!
Så tack FF för den gångna månaden!!
Kommer släppa lite på kontrollen nu, men e grymt taggad på å fortsätta på samma spår, men inte lika strikt!! Har nu lärt mig hur enkelt de är å tappa rätt kilon på lagom tid och förhoppningsvis fått lite muskler! ;)
Men som sagt, resultat blir mirgondagens mission!! ;)

Idag va vi upp till fagge å kollade på theos fotbollsträning! Och gissa om Mille trivdes bland alla bollar!! :))

Nä skulle ta en tidig kväll, men kl e redan 22... Så, Gonatt på er!!

2 kommentarer:

  1. ja du kan ju gärna ge mig en utmaning imorrn, jag blir bara mjukare å mjukare, valde soffan istället för å träna idag, IGEN!! tröttkroppen.. men hejja hejja dig.. =) =) kram

    SvaraRadera