torsdag 3 maj 2012

Morgondagen

Om jag inte har träningsvärk imorn blir jag väldigt besviken...
Idag hade C bytt ut lite låtar på pumpen, å inte mig emot, var riktigt bra idag!! :)) å innan vart dr ett pass cx så idag har jag gjort mitt!! Lär inte bli mkt gjort i helgen förutom å jobba... 18-06... Va ett tag sen hag jobbade natt, så de återstår å se hur de går!!
Om vädret tillåter imorn blir de en sväng till Västerås, har en lång shoppinglista!! Bl.a. Nya skor!
Frågan e bara vilka? Hoppas någon kan skor lika bra son Runes sport!! :)

Kan ju inte annat än säga att de e rätt skönt att jag inte jobbar nå em, igår å idag är jag ju schemalagd på de, men i de här vädret så e de helt klart värt å vara ledig!! :))

Nä nu blir de lite plock innan natten!!

Haha, på Valborg fick jag höra ett uttryck av lilla A som jag fortarande tänker på å bara ler...
Jippey kajej..... Å en fortsättning på de!! Haha!!

Nä plocka va de!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar