lördag 2 juli 2011

Projektet!

Kom på nu att jag lovat bilder på projektet på altan!! Här e resultatet::






Halva inglasad, resten soldäck!! Behöver jag säga att jag trivs?! ;)
Trallen la vi förra sommaren, å i år kom vi på att vi ville ha ett uterum! :) så nu har vi de, å Mille älskar å springa i gåstolen medans vi sitter å tittar på honom!

Åkte upp till mormor å morfar å fikade idag, tog med mina goda bullar, men nästa gång fick jag faktiskt komma utan fika om jag ville! ;) de tycker väl jag bakar för mkt eller nå! :)
Mille somna i bilen hem, så jag åkte ut till malmkärra å kikade va bävrarna hade pysslat med.




Har över hunnit me å sytt en innersäck till Milles Sacko säck så den blir lätt å ta av å tvätta!
Intressant va?! Njeje, men ändå!!

Nä nu e de lite bebismys innan de e nattning.

Kram på er!!
Har föresten väldigt många idéer på snickeri pyssel, ska nog rita lite å försöka få till lite pyssel snart!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar