måndag 11 juli 2011

Seriöst ?!

Väldigt tidigt nu... Mille sover, jag ligger å funderar.. På allt å lite till, på gott å ont! Vänner som jag inte riktigt förstår mig på, vänner som jag känner så väl att jag vet saker innan de sägs till mig! Har få jätte nära vänner, men de jag har betyder massor. Trots långa avstånd, långt mellan man har tid å ses, så vet jag att ni finns där!!
Visst, sen man fått barn har man inte lika mkt tid som förr, men nästan, bara att allt tar lite längre tid, men måste man sluta umgås för de? Nä de tycker inte jag!!! Tvärt om, de bästa sättet att umgås nu för tiden tycker jag är å ta en Prom med vagnarna, sitta på en filt, tillsammans med både barn å vuxna å umgås!
Å va jag älskar livet som mamma, och jag älskar min son och hans pappa över allt annat!!
Livet har förändrats, men bara till de bättre! :)




1 kommentar:

  1. hmm jaaa men så är de ju.. "vänner" som inte är vänner.. tyvärr kommer man nog aldrig undan de.. men man lär sig vilka som är de som aldrig skulle svika å alltid kommer finnas där.. tråkigt men man får uppskatta de ärliga ännu mera.. =) jaaaa men moster vill ju gärna leka me er.. =) men jaaa vaddåå... lite planering är de enda som behövs.. sen spelar de ju ingen roll .. de små charmtrollen är ju ögongodis ju. =) kram på er från syster/moster som faktiskt alltid kommer finnas här =)

    SvaraRadera