måndag 19 september 2011

Dagvild..

Va e de för dag?! Fy va jag blir snurrig när Micke har jobbat helg å sedan fortsätter några dagar till, men nu e de ju måndag!! :)
Mille har nyss ätit lite, å sover nu så sött igen!
Han sover oftast numera hela?! Nätterna, om man lyssnar på alla som säger att 5 timmar e hela nätter! :) men sen sover han ju tills de e morgon igen, så nog har de skett framsteg allt! :)

Idag vart de lite halvstressigt... Åkte å hjälpte bror å Linda å flytta, Linda fick agera nanny då hon fick bärförbud av oss!! Men de var kanon, då kunde jag agera Flyttkarl! Stor å stark som man är!! Höhö!!
Sen vart de bara hem å duscha å åka över å fira Isak i Avesta!! Var massa barn där när jag kom, å Mille fann sig direkt å satt på golvet å lekte så snällt!! :) men de förvånade mig inte faktiskt, han har blivit jätteduktig, å jag e så stolt över honom!! Vårt lilla troll!!

Men jag fick hoppa över kvällens flytt, då var de svärmors tur, men de lasset tog Micke hand om efter jobbet! :)

Nä, försöka somna om kanske!! Gonatt på er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar