söndag 4 september 2011

Helgen!

Jaha, då har ytterligare en vecka gått, fort går det!!
I fredags kom min familj hit å åt lite smörgåstårta, firade Micke i efterskott å mig i förskott, tycker det e rätt smidigt å slå ihop!! =)

Å i lördags va jag , Jessica å Mille till v-ås, jag skulle äntligen kapa av håret, men så vart det inte, å de var nog bäst, då jag inte va riktigt nöjd med frissören över huvud taget... så får vänta tills nästa klippning, då kanske!! =)

Å imorse åkte jag å Mille ut i skogen å plockade svamp, han sov fm luren i bärsjalen, inte lika smidig som när han var bebis, men de funkade nu med!! =) Så vi kom hem med en halv ica kasse med svamp! Å lite halvtrötta ben då de typ vart knäböj för att komma ner till svamparna!! =)

nähä,,, somnade utan problem, men nu e de dax...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar