onsdag 21 september 2011

Slut

Huj huj!! Vart en sväng till skogen å hämtade hem ett gäng svampar när de vart bättre väder! Lånade en bärryggsäck av eve, sen bar de av! :) vart en del faktiskt.. Å riktigt mysigt, barnen tyckte om å åka på ryggen å kika lite, å Mille älskade när hundarna sprang runt!!
Bara de tråkiga kvar, rensningen... Men de tar jag imorn!!



Bråkade med den där mössan, innan jag fick ge upp, nästa ggr blir de en med knytning!! :)

Hade värsta lyxet idag å, när jag kom hem var lägenheten städad! Så jag lämnade bara av Mille hemma å åkte å körde ett BP pass, riktigt bra gick de, trots lite trötta ben efter skogen!!
Å när jag kom hem därifrån var maten klar!! Så skulle jag vilja ha de varje dag!! ;) tack hjärtat!!

Nä nu ska jag lyfta över Mille till sim säng å gå å kika lite tv med m innan han åker till jobbet!!

Ha en trevlig kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar