lördag 24 september 2011

Loppan Larsson

Åhh va trött jag vart när vi kom till skinnsberg... De var Inge loppis, jag måste ha tagit helt fel på datum.. Jaja.. Åkte iaf till Avesta istället, hittade dock inget på den loppisen heller, men fynda lite böcker till Mille på Coop iaf! :)



Fortfarande lite för liten kanske, men vi spar dem!

På vägen hem stannade vi på Krussedullans loppis, men inga fynd där heller!

Å trippen avslutades på Westcom där de hade styrt upp en barn loppis, men kände mest för å bara kika! :) men behöver man kläder kan man verkligen fynda! :)
Ska bli kul å gå på bytardagarna nästa helg!

Lyckades laga riktigt god kyckling ikväll, å en blåbärspaj till efterätt råkade de bli!! ;)
Jag ska ta tag i mitt götte ätande... Någon gång.. Haha!!

Åhh, Mille sitter å leker med en napp, han lägger den på flaket på lastbilen å sen brummar han å kör! Skönt att nappen bara ligger i leksaks lådan!! Han e ingen napp unge, skönt, en sak mindre å vänja bort sen!! Å han änvänder inte mig som napp längre heller!

Nä ska börja fixa natt bestyren här hemma!
Gokväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar