torsdag 8 september 2011

Idag e ingen vanlig dag...

Idag e min födelsedag, hurra hurra hurra!! Eller nå, tur ni inte hörde mig sjunga! ;)
Å inte bara min dag, utan även min moster och min gudsons 2 års dag!! GRATTIS till er!! :)
Full fart idag, inget direkt firande, utan bara haft de bra! :)
Fick sovmorgon, å när jag vakna så låg Mille i mickes famn å sov middag, tidig middag!! <3 mina pojkar!! Sen fortsatte jag med å unna mig lite egentid, åkte till hurtbullen å åt frukost med Linda och lilla J! :)

Till lunch mötte jag upp Fia å hennes lilla L för lite lunch på greenman, riktigt gött var det!
Sen tog vi en tur upp på stan å förbi mormor å morfar en sväng på lite kaffe! De blir så himla glada när vi kommer!! :)

Å på kvällskvisten kom mamma hit å busade med Mille, så han somnade som en stock för ett tag sen, hoppas han sover lika tungt hela natten! :)

Så idag har jag då inte hunnit haft tråkigt!! :)



Lilla plutten på promenad!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar